Навіть після ДТП продати авто не проблема, оскільки на ринку працюють компанії, що пропонують автовикуп навіть битих машин. А ось відновити здоров’я водія та пасажирів, у разі отримання каліцтв під час аварії, не завжди виходить, адже все залежить від ступеня тяжкості отриманих ушкоджень. Отже, всі наявні в конфігурації машини системи безпеки для людей повинні використовуватися під час руху. Не виняток і пасок безпеки, який в 70% ДТП рятує людям життя або запобігає отриманню серйозних травм. Обумовлено це тим, що він у 2,3 рази знижує ймовірність загибелі водія та пасажира переднього крісла при лобовому зіткненні. При бічному зіткненні в 1,8 раз, а при перекиданні машини ймовірність загибелі пристебнутих людей зменшується в 5 разів.
Пристібаючись навіть при русі на невеликій швидкості, людина отримує такі переваги:
Отже, не варто нехтувати даним засобом безпеки.
Вже понад півстоліття в автомобілебудуванні використовуються паски безпеки. Спочатку вони були поясного типу й малоефективні. Потім з’явилися триточкові варіанти, які більш надійно фіксують тіло людини. Сучасні ремені мають вбудовану подушку безпеки, а тому рекомендується обов’язкове пристібання. Це обумовлено принципом синхронізованою роботи цих двох пристроїв. Людина не повинна стикатися з подушкою під час її розгортання, адже це може призвести до каліцтв. Контакт з подушкою повинен відбуватися тоді, коли вона повністю надута. Людина, стикаючись з нею, здуває її, внаслідок чого й відбувається пом’якшення удару. Ремінь забезпечує уповільнення руху корпуса й голови назустріч подушці, дозволяючи стикатися з нею в потрібний момент, а не раніше.