Меню
  • ru
  • uk


Автовыкуп за 15 минут!

Поширені методи обману в автосервісах

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Пока оценок нет)
Loading...

Приїхав до автосервісу, щоб банально замінити моторне масло, а довелося розщедритися на ремонт коробки передач? Така практика, на жаль, на наших СТО не рідкість. Особливо це актуально для великих міст, де оренда коштує недешево, до того ж майстрам треба платити зарплату. Дрібний ремонт тут є невигідним. Чи можливо знизити ризик потрапляння в таку ситуацію і куди звертатися, якщо обдурили в автосервісі?

ТОП-5 шахрайств в автосервісі

  1. Внесення до накладної зайвих деталей. Установка дешевих деталей замість фірмових.

Така практика є на кожному СТО, навіть офіційні дилерські центри цим не гребують. Убезпечити себе в першому випадку можна тільки при повному заповненні всіх витратних документів, накладних і точним звірянням їх перед прийманням авто з ремонту. Але що стосується «фірмових деталей», із цим буде набагато складніше. Щоб знизити ризик підміни, краще їх купити самостійно в перевіреного продавця і бути присутнім особисто при їх установці. Проте на практиці це здійснити набагато важче.

  1. Липове проведення діагностики.

На проведення якісної діагностики, за яку й узяті гроші за прейскурантом, майстер витрачає багато часу. Часто вона проводиться поверхнево, а клієнтові повідомляється про наявність списку стандартних несправностей. Щоб уникнути такого розвитку подій, краще бути присутнім на цій процедурі особисто та хоч б контролювати процес. Проте досвідчений майстер відразу оцінить рівень «підготовки» клієнта і при бажанні зможе його обдурити.

  1. Заміна масла.

Ця проста процедура часто виливається в повноцінний ремонт із купою витрат. Навіть якщо все закінчиться лише заміною масла, майстер завжди може залити більш дешевий аналог або ж збільшити рівень масла, доливши лише частину з нової каністри. Цю процедуру краще самому проконтролювати, купивши масло в перевіреному місці.

  1. Заміна свічок.

Більшість автолюбителів без досвіду миттєво потрапляють на цю несправність. Банальне чищення свічок часто видається майстрами за їх повну заміну й регулювання роботи, що коштує набагато дорожче.

  1. Коробка передач.

Цього діагнозу не полюбляють навіть досвідчені водії. Роботи з усунення справжньої несправності можуть забрати кілька днів. До того ж майстер зацікавлений повністю перебрати коробку, а не шукати дешевих способів ремонту. Але часто ця несправність узагалі липова, і майстер розкручує клієнта на гроші.

Захист прав споживачів в автосервісі

Обман в автосервісі — поширена практика, і від неї не застрахований ніхто. Як правило, водії не хочуть зв’язуватися з офіційними розглядами та платять за неіснуючі ремонти. Максимум, що вони можуть зробити, — це обходити такі СТО стороною і не радити їх іншим. Проте довести провину автомайстерні не так важко, якщо дотримані всі правила:

  • при прийманні транспортного засобу з ремонту не підписувати акт виконаних робіт за наявності порушень у його виконанні;
  • написати офіційну претензію керівництву автосервісу й відправити її рекомендованим листом;
  • не дочекавшись відповіді впродовж 14 днів, віднести позов до суду для вирішення питання.

Звичайно, на всі ці процедури треба витратити чимало часу, коштів і сил, тому краще домовитися з керівництвом особисто.