З 8 жовтня 2018 року патрульна поліція Києва знову почала вимірювати швидкість автомобілів радарами. Окрім цього, урядом був ухвалений новий закон, згідно з яким стало дозволено використання відео- і фотофіксації порушень в автоматичному режимі. Передбачається, що камери мають бути встановлені в місцях підвищеної фіксації ДТП. У Києві до них відносяться проспекти Перемоги і Бажана. Окрім цього, камери Trucam імовірно функціонуватимуть на дорогах міжміського призначення в найбільш аварійно-небезпечних місцях. Всього на трасах України з’явиться 50 приладів по виміру швидкості.
Патрульні запевняють, що місця з радарами будуть позначені дорожніми знаками, які попередять водіїв про фото- або відеофіксацію руху. Неподалік розташовуватимуться службові машини, для яких обов’язкова умова — включені сині маячки. Спочатку радари Trucam застосовувалися в пілотному режимі. Завдяки чому водії змогли адаптуватися до нововведення. На даний момент за порушення швидкості руху вже виписуються штрафи. Якщо водій їхав з перевищенням швидкості на 20 км/год, то штраф складе не менше 255 грн або ж 50 штрафних балів.
Патрульна поліція позначила місця доріг, на яких вже встановлені радари. У Києві камери Trucam розташовані на двох проспектах, які вважаються найбільш аварійно-небезпечними. Йдеться про проспекти Бажана і Перемоги. Тут встановлений швидкісний ліміт в 50 км/год. Також радари працюють на таких дорогах міжнародного значення, як: Київ-Харьков-Довжанский, Київ-Одеса, Київ-Чоп, Київ-Чернігів, Київ-Ковель і так далі.
Дорожні знаки, застережливі місцезнаходження приладів Trucam, вже встановлені на наступних трасах з індексом автодороги :
Уперше камери Trucam з’явилися на дорогах нашої країни ще в 2010 році. Вони працювали в експериментальному порядку до 2011 року, поки ДАІ не узаконили прилади. Вимір швидкості в камерах Trucam відбувається за лазерним принципом, що робить їх найефективнішими радарами на дорогах. Після того, як від застосування цих камер зафіксували перші позитивні результати, Trucam почали застосовуватися масовіше. Проте в Україні була створена нова патрульна поліція, тому в ході реформ радари скасовували. У зв’язку з рядом смертельних аварій за участю пасажирських мікроавтобусів і унаслідок недостатнього штату патрульних, які не устигають стежити за ПДД, було прийнято рішення про повернення на аварійно-небезпечні ділянки доріг України цих радарів.