Меню
  • ru
  • uk


Автовыкуп за 15 минут!

Актуальний стан доріг в Україні, чи настільки все невтішно?

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Пока оценок нет)
Loading...

В 2018 році, уряд обіцяє виділити рекордні 40 млрд грн. на ремонт доріг. Хочемо нагадати, що в 2017 отримано 20 з 30 обіцяних. І все одно це істотні суми, чи знайдуть вони відображення в поліпшенні дорожнього покриву, поки не особливо зрозуміло. Спробуємо подивитися на стан доріг в цілому.

Почнемо з хорошого, які траси порадують?

Як не сумно, але дійсно якісних доріг в Україні можна порахувати на пальцях мало не однієї руки. Найкраща магістраль, яка з’єднує Схід і Захід, це частина М-03 Харків-Київ і М-06 Київ-Львів-Чоп. На протязі всієї траси нове, гарне покриття, іноді зустрічаються погані ділянки і незадовільна права смуга.

Також, до переліку відмінних віднести можна, так звану “Варшавку” M-07 Київ-Ковель-Яготин – односмугова з широкими узбіччями, невеликим трафіком і прекрасними пейзажами. Але вже зустрічаються вибоїни на деяких ділянках ближче, до Києва.

Автобан М-05 Київ-Одеса – багаторічне будівництво, що поглинає мільйони; поки що лише ділянку Умань-Одеса можна назвати відмінною. В іншому ж, постійний, безкінечний ремонт і пробки на ділянці Біла Церква – Київ і посередню якість.

Також хочеться виділити дороги національного значення, які можна прирівняти до рівня європейських: Н-17 Львів-Луцьк, Н-09 Львів – Івано-Франківськ, Н-10 ділянка Івано-Франківськ – Чернівці, M 21 Житомир-Вінниця, Н-09 Івано-Франківськ – Рахів, закінчується капітальний ремонт Н-02 Львів-Тернопіль, Р-06 Вознесенськ -Ульянівка, М-26 задовільна, але вже має погрішності, Харків-Дніпро та деякі інші ділянки.

Загальний стан, перспективи розвитку, і проблемні ділянки

Загалом, всі більш-менш нормальні магістралі утворені з безлічі латок, жахливу колейність, “пральну дошку”, погану або відсутню розмітку, на щастя, ями зустрічаються не часто. Безпечна їзда можлива вдень, ​​зі швидкістю 90-110 км/ч, в нічний час рекомендується дотримуватися швидкісного режиму суворіше. Постійна “трясучка” завжди вимагає пильності від водія, і призводить до підвищеної втомлюваності, як один з факторів ризику ДТП.

Проводиться ремонт на багатьох ділянках центральної магістралі М-12 Львів-Вінниця-Умань яка з’єднає наші порти з Євросоюзом. Передбачаються інвестиції в південну артерію М-14 Одеса – Маріуполь, пропускна здатність недостатня, а ділянка Херсон-Мелітополь має потребу в капітальному ремонті.

Найжахливіша ситуація залишається в Кривому Розі і трасах прилеглих до нього, в напрямках Миколаєва, Дніпра, Кропивницького, Знам’янки. Також, більшість регіональних трас не має навіть вибіркового ремонту.

Звичайно, багато хто відзначив, що в багатьох регіонах проводилися капітальні ремонтні роботи із залученням сучасної техніки і технологій. На багатьох трасах повністю змінено полотно, роботи ведуться з регулюванням потоку і в досить таки швидкому темпі. Видно, що виділені кошти освоюються. Як ефективно, тут складно судити, але зрушення є. Про якість, – підрядники обіцяють 10 років гарантії та ремонт за свій рахунок, час покаже. Безпечних вам доріг!