Меню
  • ru
  • uk


Автовыкуп за 15 минут!

Як перевірити ЛК-покриття автомобіля?

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Пока оценок нет)
Loading...

Як не дивно, але на вартість автомобіля на вторинному ринку впливає наявність другого шару лакофарбового покриття. Він свідчить про те, що кузов вже ремонтувався, а значить, під шаром фарби можуть бути механічні пошкодження. Як правило, будь-які деформації кузова сьогодні можна скорегувати методом рихтування. Але не факт, що вони не заподіяли шкоди іншим компонентам машини. Тому при продажу багато хто намагається приховати той факт, що автомобіль мав зовнішні пошкодження, створюючи новий шар лакофарбового матеріалу. Більшість людей вибирають автомобіль з доглянутим зовнішнім виглядом, попередньо почувши оцінку технічного стану ходової і силового агрегату. І лише частина покупців перевіряють товщину лакофарбового покриття перед покупкою. Часто саме цей показник говорить про те, піддавався кузов ремонту чи ні.

Способи перевірки

Щодо товщини лакофарбового покриття не існує певних стандартів. Кожен виробник встановлює цей показник на свій розсуд. Крім того, товщина залежить від типу й класу автомобіля. Бюджетні моделі мають найтонший лакофарбовий шар. Поява подряпин – питання часу, оскільки в нього низький показник міцності. На дорогих машинах і позашляховиках шар фарби товщі, адже вони вимагають більш високих міцнісних якостей. Але навіть два найтонших шари можна легко визначити товщиноміром.

Даний прилад визначає товщину кузова й вважається найточнішим. Сьогодні на ринку пропонується кілька варіантів даного пристрою:

  • ультразвукові;
  • з магнітом;
  • віхрепотікові;
  • електромагнітні.

Перед використанням пристрій калибруется. Якщо товщина кузова на деяких ділянках виявиться занадто товстою, значить в цих місцях є додатковий шар фарби, і, швидше за все, виконувався кузовний ремонт.

Візуальний огляд

Необхідно оглянути точки сполучення елементів кузова. Відсутність сколів між ними, що виникають в процесі експлуатації, каже про реставрацію лакофарбового покриття, щоб приховати корозію кузова. Далі слід перевірити на наявність шагрені. Це вид шороховатості пофарбованої поверхні, що виникає в результаті неправильно підібраного сопла апарату, яким виконували фарбування, або густоти лакофарбових матеріалів. Заводське фарбування не має такої шороховатості та вад (спучування бульбашок, патьоки, неприродний відлив, матовість та інше), що можна визначити візуально.